2013. augusztus 17., szombat

1 Dij O.M.G :D

Az első dijamat köszönöm  Móni-nak !! :DD



Szabályok:
11 dolog rólam
11 válasz
11 kérdés
11 bloggernek tovább küldöm 

11 dolog rólam
-Niall kettő vagyok  ha kajáról van szó XD
-Van egy kutyám 
-Van egy tesom
-Szeretem a The Wanted-ot
-Szeretem a One Direction-ot
-Imádom az ágyam *-*
-Most ezt írom:D
-Eper űdítött iszok
-El hiszem ,hogy a banán gyógynővény 
-És örülök ,hogy végeztem a 11 dolog rólam-mal:D

11 válasz

1. Kedvenc dal? 
One Direction- Moments, The Wanted-Walks like Rihanna és 5SOS-Haerbreak girl
2. Ki a példaképed?
Louis mert őrá mindig azt szokták mondani olyan sponta:D
3.Kedvenc énekeseid / bandáid?
na hát: 1D, 5SOS, TW, JB, JT, Demi, Taylor..........stb
4.Mi a kedvenc filmed?
nem tom xd
5.Van legjobb barátod? Ha igen hogy hivják?
Móni, Petra és Melani :D
6.Kedvenc kajád?
EPER *-*
7.Van kedvenc blogod?
8.Kedvenc fagyid?
Eper *_____*
9.Kedvenc állatod?
kutya
10. Ha lenne 2db 1D koncert jegyed kit vinnél magaddal?
Oda adnám valakinek nem azért mert nem akarom látni a fiukat de szívesen megnézném csak nekem több barátom van:D
11. Hány éves vagy?
21-nek érzem magam:D

11 bloggernek tovább küldöm 


És még a végére : 
 Azt mondta ő batman. 
Azt mondta ő Vasember.
 De nekünk Ő Liam Payne.
 A legnagyobb hős az összes közül. 
Mikor összetörtünk, Ő Felállt.
 És újra összekapcsolt minket A Hős.
 Aki felvett minket 
És erősebbé tett mint amilyenek valaha is voltunk.
 Megmutatta hogy nem minden hősnek 
Van köpenye.
 És nem minden angyalnak van szárnya.
<3


FÉLÓRÁVAL UTÁNNA ÉSZRE VETTEM NEM ÍRTAM KÉRDÉSEKET XDDD sorry nem tudom kijavítani vagy nem akarom leközellebb jobban figyelek kérlek addig nézétek azokat a kérdéseket amire én válaszoltak nagyon szépen köszönöm :DD

2 megjegyzés:

  1. Úristen :o Köszönöm darling! <3 És amit Liam-ről írtál a végégre,az egyszerűen csodálatos,és nagyon igaz! :) xXX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szivesen:) ÉS NEM ÉN ÍRTAM AZT A VERSET ne hogy félre értés essék:)

      Törlés